Hallo, mogen wij je aandacht?!

By 03/04/2019Nieuws
Hallo mogen wij even je aandacht

Als bedrijf wil je graag de aandacht trekken bij je doelgroep. Jarenlang ging dat harstikke goed met e-mailmarketing en kon je met SEO aardig wat zoekers naar jouw site toetrekken. Maar de populariteit hiervan blijkt nu ook de oorzaak van de eigen ondergang. 

Je hebt je er vast zelf ook al ‘schuldig’ aan gemaakt, het deleten van een e-mail zonder deze ook maar een blik waardig te gunnen. Vooral als je ziet dat het om reclame gaat. Het is je vergeven. Tegenwoordig krijgen we namelijk zoveel digitaal leesvoer, dat we het gewoonweg niet meer aankunnen. Dit geldt niet alleen voor jou, maar natuurlijk ook voor jouw (potentiële) klanten.

Bovendien mag je hen vandaag de dag ook niet meer zomaar online aanschrijven. In de nieuwe telemarketingregels staat dat je hiervoor nadrukkelijke toestemming moet hebben.

Daarnaast wordt het steeds lastiger om online zoekers op jouw website te laten landen. Was je een paar jaar geleden nog de enige die dit met allerlei SEO-trucjes voor elkaar kreeg, tegenwoordig kent iedereen ze en sluit je achteraan aan in de rij met (fors) betalende SEA-gebruikers.

Wat dan? Print! ‘De revival of print is ingezet’, kopt PrintPakt naar aanleiding van een artikel van Medard Scholten op BouwKennisBlog. Hierin wordt de trend beschreven dat er een omslag van digitaal naar print gaande is.

Benieuwd naar wat print voor jouw bedrijf kan doen? Neem contact op. Puntgaaf drukwerk laat het je graag ervaren.

Terugbel verzoek