reclame

Whitepaper Adformix: ‘Print prent beter in dan digitaal’

Al een aantal jaar wordt er door bedrijven minder aandacht besteedt aan papieren reclame. In een nieuw whitepaper schrijven de onderzoekers van Adformix nu dat dit onterecht is.

In het whitepaper ‘Print prent beter in dan digitaal’, wordt door de onderzoekers van het mediabedrijf uit Amsterdam onder meer geconcludeerd dat print de beste weg is naar een duurzame klantrelatie en zo naar meer omzet.

De onderzoekers stellen onder meer dat onze hersenen ontvankelijker zijn voor¬†papier dan voor digitale reclame. Want wie heeft er tegenwoordig geen add blocker op zijn telefoon? Verder zeggen ze: ‘Adverteerders steken steeds meer budget in onlinemedia en adtech. Printmedia zetten ze aanzienlijk minder in. Is dat terecht? Het antwoord is nee. De kracht van printmedia in de marketingmix is groot. En de invloed op zakelijke beslissers niet te onderschatten.’

Lees hier zelf de interessante conclusies uit het whitepaper van Adformix. 

Wilt u ook een blijvende indruk maken op uw klanten? Neem snel contact met ons op.