Interactief drukwerk

By 03/05/2019Nieuws
Interactief drukwerk

Jaiks! Je schrikt je wild als je ze voor de eerste keer ziet. Die enorme wesp op de arm van je kleine nichtje of de gigantische spin op het onderbeen van je buurjongen.

Het zijn gelukkig maar plakplaatjes, onderdeel van de recente spaaractie van Albert Heijn.

Albert Heijn verzint de ene hit na de andere als het om spaaracties gaat. Dit keer ging het om een educatieve actie rondom insecten. Hierbij combineert AH printmiddelen als spaarkaartjes, een verzamelalbum en plaktattoos met een online AR-app. Hierin komen insecten in detail tot leven door middel van augmented reality.

Als je het ons vraagt, is AH een goed voorbeeld van hoe de ideale communicatiemix eruit zou moeten zien. Namelijk een combinatie van print en online middelen. Zie het als ‘het geheel is meer dan de som der delen’. Op zichzelf zijn online en print lang niet zo effectief als samen, ze versterken elkaar.

Hoe jij de combinatie print en online in jouw bedrijf kunt toepassen? Neem eens contact met ons op. We laten het je graag zien.

Bron: Print Pakt.

Call Now Button
Terugbel verzoek