Het regent, het regent…

By 08/11/2018Nieuws
regen

Misschien ben je meestal niet superblij als het eens lekker hard begint te regenen. Toch kan regen ook een mooie kans zijn om reclame te maken. Hoe?

In Rotterdam hangt sinds kort een billboard dat zich aanpast aan de herfstige weersomstandigheden. Pas bij een regenbui wordt een tropische aanbieding van Center Parcs zichtbaar.

hoe het werkt? Het billboard heeft een speciale toplaag, die transparant wordt bij aanraking door water. Er is dan ook een flink buitje nodig om de onderliggende boodschap zichtbaar te maken: ‘Genoeg van de regen? Boek een last minute’.

Buitje maakt boodschap van billboard zichtbaar

Center Parcs wil met deze speciale buitenreclame haar tropische zwemparadijzen op een opvallende manier – en op het juiste moment – onder de aandacht brengen. Het drukwerk droogt na de bui weer wit op.

Wil jij ook op de juiste plek, op het juiste moment zichtbaar zijn voor je klanten met een originele drukwerkactie? Neem snel contact met ons op!